Subject: Re: Sotsiaalministri määruse „Nõuded müra ohutusele elamutes ja ühiskasutusega hoonetes ning helirõhutaseme mõõtmise meetodid“ eelnõu
From: "Andres Aavik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Eesti Kinnisvarafirmade Liit" <[email-masked]>, "Kaupo Kolsar" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Aug 2025 16:24:05 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan  EKFL ja EEEL arvamuse ja ettepanekud seoses Sotsiaalministri 
määruse „Nõuded müra ohutusele elamutes ja ühiskasutusega hoonetes ning 
helirõhutaseme mõõtmise meetodid“ eelnõuga.

Lugupidamisega

Andres Aavik
EKFL juhatuse liige

On 28. Jul 2025, at 16:21, Eesti Kinnisvarafirmade Liit <[email-masked]> 
wrote:

Head EKFL liikmed!

Edastan EKFL-ile arvamuse avaldamiseks saadetud Sotsiaalministri määruse 
„Nõuded müra ohutusele elamutes ja ühiskasutusega hoonetes ning 
helirõhutaseme mõõtmise meetodid“ eelnõu.
Arvamuse avaldamise tähtajaks on kuni 07.08.2025.

Lugupidamisega

Tõnis Rüütel
Tegevdirektor

Eesti Kinnisvarafirmade Liit/ Association of Real Estate Companies of 
Estonia
Kiriku 6, Tallinn
Tel: +372 641 1516
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.ekfl.ee <http://www.ekfl.ee/>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 28, 2025 15:35
To: Eesti Linnade ja Valdade Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Tallinna Tehnikaülikool <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tartu 
Ülikool <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Arhitektide Liit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Ehitusettevõtjate Liit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Kinnisvarafirmade Liit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Planeerijate Ühing 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Ehitusinseneride 
Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Kütte-Ventilatsiooniinseneride Ühendus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Akustikainsener OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Akukon OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Kajaja Acoustics OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; FIE Linda Madalik <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Sotsiaalministri määruse „Nõuded müra ohutusele elamutes ja 
ühiskasutusega hoonetes ning helirõhutaseme mõõtmise meetodid“ eelnõu

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu kooskõlastamiseks/arvamuse avaldamiseks.
Tagasisidet ootame 11. augustiks
Link EISi 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/d0084a31-bb46-4fb7-bcd8-0b5293df80db

Pealkiri: Sotsiaalministri määruse „Nõuded müra ohutusele elamutes ja 
ühiskasutusega hoonetes ning helirõhutaseme mõõtmise meetodid“ eelnõu

Registreerimise kuupäev: 28.07.2025

Registreerimise number: 1.2-2/71-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee/> www.sm.ee